Co odlišuje úspěšné webové stránky od těch obyčejných?
Jak pomocí správné strategie na webových stránkách získat více zákazníků, objednávek a prodejů?
Nechte mě hádat.. hledáte nové způsoby, jak získat více zákazníků a prodejů?
A v hlavě si říkáte: „Kdybych jen mohl/a na můj web získat větší návštěvnost, aby více lidí shlédlo moji nabídku a objednali si“.
Ale ono je to celé trochu jinak.
Situace je taková, že většina lidí nemá problém s návštěvností.
Návštěvnosti je na trhu více, než dostatek. Můžete si ji „nakoupit“ od Google, Facebooku a nebo Seznamu. Říká se tomu placená PPC reklama.
Doslova existuje více online návštěvnosti, než byste mohli zvládnout.
A proto návštěvnost není ten hlavní problém, kvůli kterému máte nedostatek zákazníků a prodejů.
Skutečný problém je ten, že nemáte strategicky navržené webové stránky s neodolatelnou nabídkou přeměňující vaše návštěvníky na zákazníky.
To, co chcete je, aby každý, kdo navštíví váš web, pocítil touhu stát se součástí vaší nabídky. Nabídka musí odstraňovat překážky a řešit problém.
Správná cesta tedy rozhodně není sehnat levný web jen pro to, aby byl rychle spuštěný a hezký.
Levný a nefunkční web dnes udělá kde kdo, co si budeme povídat. Na internetu najdete spoustu „tvůrců“ a „webařů“, co vám udělají web za málo peněz.
Takový web ale neumí přeměňovat návštěvníky na zákazníky. Nemá správně nastavenou strategii prodeje a komunikace směrem k zákazníkům není vůbec promyšlená.
Na takovém webu nenajdete neodolatelnou nabídku pro vašeho ideálního zákazníka a systém na přeměnu návštěvníků na zákazníky.
Nenajdete tam ani správné prodejní texty a techniky, natož napojení na e-mailing apod.
To je důvod, proč je levný. A ve výsledku nefunkční.
Správná cesta je mít profi web s aplikovanou funkční prodejní strategií, nabídkou ušitou na míru ideálnímu zákazníkovi a zaměřený na konverze
Proto, pokud chcete být úspěšní v online prostředí, musíte zvládnout minimálně tyto body:
- Musíte zjistit kdo je váš ideální zákazník
- Musíte umět vytvořit neodolatelnou a skvělou nabídku
- Na webu musíte mít perfektní Vstupní stránku, která přeměňuje návštěvníky na zákazníky
- Musíte umět přivést tu správnou návštěvnost
- A nakonec musíte dodat skutečně kvalitní služby nebo produkty
Zkrátka je nutné mít sestavenou dokonalou a neodolatelnou nabídku, konverzní vstupní stránku (umí přeměnit návštěvníky na zákazníky) a přesně vědět, kdo je váš zákazník.
Je důležité nastavit webové stránky tak, aby u zákazníků eliminovaly strach a jejich obavy a zároveň ukázaly váš produkt nebo službu jako TOP řešení nesrovnatelné s konkurenční nabídkou.
Ale přes 90 % podnikatelů si samo způsobuje nepřekonatelnou překážku v úspěchu.
Tím, že sabotují vlastní podnikání posíláním zákazníků na nekonverzní web se špatně sestavenou nabídkou a celkem často s příliš nízkou cenou za jejich produkty nebo služby.
Jak tedy přeměnit návštěvníky na zákazníky? Co k tomu potřebuji?
Řešení tohoto šílenství opravdu existuje!
Odpověď je ve skutečnosti mnohem jednodušší a mnohem méně nákladná, než by se dalo očekávat.
To, co potřebujete, jsou…
strategicky navržené webové stránky s neodolatelnou nabídkou, přeměňující návštěvníky na zákazníky
Pomůžeme vám identifikovat vašeho ideálního zákazníka, jeho obavy a cíle
Nastavíme správnou prodejní strategii pro vaše podnikání a sestavíme neodolatelnou nabídku
Vytvoříme výkonnou vstupní stránku, která bude přeměňovat návštěvníky na zákazníky
Pomůžeme vám zviditelnit se na internetu a přivedeme více relevantních zákazníků
Web uděláme přesně podle vašich potřeb; rezervace, dotazníky, sběr kontaktů,..
Jediné, co nyní musíte udělat, je kliknout na tlačítko níže a zarezervovat si bezplatnou konzultaci:
Náš tým se vám ozve do 24 hodin s nabídkou termínu pro konzultaci.
Získejte dokonalou nabídku pro váš velký online úspěch! 🚀
Už víte, že úspěch v online prostředí vyžaduje zvládnutí několika klíčových kroků.
Chcete-li být skutečně úspěšní v online prostředí, musíte si osvojit tyto nezbytné dovednosti:
- Rozpoznání ideálního zákazníka: Bez toho, abyste dobře rozuměli svému ideálnímu zákazníkovi, je těžké vytvořit ideální nabídku.
- Neodolatelná nabídka: Vytvoření nabídky, která se zářivě odlišuje a přitahuje vaše zákazníky je klíčové pro úspěch.
- Prodejní vstupní stránka: Vaše webové stránky musí přesvědčit návštěvníky, aby se stali vašimi zákazníky. Perfektní vstupní stránka je klíčem k neustálým prodejům.
- Cílená návštěvnost: Vedení správných návštěvníků na vaše stránky je jako přivedení zákazníků do fyzického obchodu.
- Vynikající produkty/služby: Skutečná kvalita je tou pravou měrou úspěchu. Vaše produkty nebo služby musí splnit očekávání.
Vytvoříme pro vás webové stránky, které integrují tyto prvky do jedinečného a silného celku:
Vytvoříme vám web přitahující více zákazníků a generující více objednávek. Váš úspěch je naším společným cílem! 🌟
- Zaměření na konverze: Každá stránka bude navržena tak, aby maximalizovala přeměnu návštěvníků na zákazníky.
- Osvědčená prodejní strategie: Vytvoříme pro vás strategii, která zaručí neustálý příliv objednávek.
- Neodolatelná nabídka: Vaše nabídka bude zářit a lákat nové zákazníky.
- Optimalizace pro vyhledávače: Vaše stránky budou vidět tam, kde mají být – na první stránce vyhledávačů.
- Oslnivý design: Design stránek bude reflektovat váš jedinečný styl a hodnoty.
🚀 Nyní je ten správný čas!
Získejte konzultaci ZDARMA a zjistěte, jak můžeme i vašemu podnikání dodat sílu online úspěchu.
Vyplňte náš rychlý formulář a my se ozveme do 24 hodin s návrhem konkrétního termínu vaší bezplatné konzultace.