Jak pomocí správné strategie na webových stránkách získat více zákazníků, objednávek a prodejů?

Co odlišuje úspěšné webové stránky od těch obyčejných?

Jak pomocí správné strategie na webových stránkách získat více zákazníků, objednávek a prodejů?

Nechte mě hádat.. hledáte nové způsoby, jak získat více zákazníků a prodejů?

A v hlavě si říkáte: „Kdybych jen mohl/a na můj web získat větší návštěvnost, aby více lidí shlédlo moji nabídku a objednali si“.

Ale ono je to celé trochu jinak.

Situace je taková, že většina lidí nemá problém s návštěvností.

Návštěvnosti je na trhu více, než dostatek. Můžete si ji „nakoupit“ od Google, Facebooku a nebo Seznamu. Říká se tomu placená PPC reklama.

Doslova existuje více online návštěvnosti, než byste mohli zvládnout.

A proto návštěvnost není ten hlavní problém, kvůli kterému máte nedostatek zákazníků a prodejů.

Skutečný problém je ten, že nemáte strategicky navržené webové stránky s neodolatelnou nabídkou přeměňující vaše návštěvníky na zákazníky.

To, co chcete je, aby každý, kdo navštíví váš web, pocítil touhu stát se součástí vaší nabídky. Nabídka musí odstraňovat překážky a řešit problém.

Správná cesta tedy rozhodně není sehnat levný web jen pro to, aby byl rychle spuštěný a hezký.

Levný a nefunkční web dnes udělá kde kdo, co si budeme povídat. Na internetu najdete spoustu „tvůrců“ a „webařů“, co vám udělají web za málo peněz.

Takový web ale neumí přeměňovat návštěvníky na zákazníky. Nemá správně nastavenou strategii prodeje a komunikace směrem k zákazníkům není vůbec promyšlená.

Na takovém webu nenajdete neodolatelnou nabídku pro vašeho ideálního zákazníka a systém na přeměnu návštěvníků na zákazníky. 

Nenajdete tam ani správné prodejní texty a techniky, natož napojení na e-mailing apod. 

To je důvod, proč je levný. A ve výsledku nefunkční.

Správná cesta je mít profi web s aplikovanou funkční prodejní strategií, nabídkou ušitou na míru ideálnímu zákazníkovi a zaměřený na konverze

Proto, pokud chcete být úspěšní v online prostředí, musíte zvládnout minimálně tyto body:

  1. Musíte zjistit kdo je váš ideální zákazník
  2. Musíte umět vytvořit neodolatelnou a skvělou nabídku
  3. Na webu musíte mít perfektní Vstupní stránku, která přeměňuje návštěvníky na zákazníky
  4. Musíte umět přivést tu správnou návštěvnost
  5. A nakonec musíte dodat skutečně kvalitní služby nebo produkty

Zkrátka je nutné mít sestavenou dokonalou a neodolatelnou nabídku, konverzní vstupní stránku (umí přeměnit návštěvníky na zákazníky) a přesně vědět, kdo je váš zákazník.

Je důležité nastavit webové stránky tak, aby u zákazníků eliminovaly strach a jejich obavy a zároveň ukázaly váš produkt nebo službu jako TOP řešení nesrovnatelné s konkurenční nabídkou.

Ale přes 90 % podnikatelů si samo způsobuje nepřekonatelnou překážku v úspěchu.

Tím, že sabotují vlastní podnikání posíláním zákazníků na nekonverzní web se špatně sestavenou nabídkou a celkem často s příliš nízkou cenou za jejich produkty nebo služby.

Jak tedy přeměnit návštěvníky na zákazníky? Co k tomu potřebuji?

Řešení tohoto šílenství opravdu existuje!

Odpověď je ve skutečnosti mnohem jednodušší a mnohem méně nákladná, než by se dalo očekávat.

To, co potřebujete, jsou…

strategicky navržené webové stránky s neodolatelnou nabídkou, přeměňující návštěvníky na zákazníky

Pomůžeme vám identifikovat vašeho ideálního zákazníka, jeho obavy a cíle

Nastavíme správnou prodejní strategii pro vaše podnikání a sestavíme neodolatelnou nabídku

Vytvoříme výkonnou vstupní stránku, která bude přeměňovat návštěvníky na zákazníky

Pomůžeme vám zviditelnit se na internetu a přivedeme více relevantních zákazníků

Web uděláme přesně podle vašich potřeb; rezervace, dotazníky, sběr kontaktů,..

Jediné, co nyní musíte udělat, je kliknout na tlačítko níže a zarezervovat si bezplatnou konzultaci:

Náš tým se vám ozve do 24 hodin s nabídkou termínu pro konzultaci.

Získejte dokonalou nabídku pro váš velký online úspěch! 🚀

Už víte, že úspěch v online prostředí vyžaduje zvládnutí několika klíčových kroků

Chcete-li být skutečně úspěšní v online prostředí, musíte si osvojit tyto nezbytné dovednosti:

  1. Rozpoznání ideálního zákazníka: Bez toho, abyste dobře rozuměli svému ideálnímu zákazníkovi, je těžké vytvořit ideální nabídku.
  2. Neodolatelná nabídka: Vytvoření nabídky, která se zářivě odlišuje a přitahuje vaše zákazníky je klíčové pro úspěch.
  3. Prodejní vstupní stránka: Vaše webové stránky musí přesvědčit návštěvníky, aby se stali vašimi zákazníky. Perfektní vstupní stránka je klíčem k neustálým prodejům.
  4. Cílená návštěvnost: Vedení správných návštěvníků na vaše stránky je jako přivedení zákazníků do fyzického obchodu.
  5. Vynikající produkty/služby: Skutečná kvalita je tou pravou měrou úspěchu. Vaše produkty nebo služby musí splnit očekávání.

Vytvoříme pro vás webové stránky, které integrují tyto prvky do jedinečného a silného celku:

Vytvoříme vám web přitahující více zákazníků a generující více objednávek. Váš úspěch je naším společným cílem! 🌟

  • Zaměření na konverze: Každá stránka bude navržena tak, aby maximalizovala přeměnu návštěvníků na zákazníky.
  • Osvědčená prodejní strategie: Vytvoříme pro vás strategii, která zaručí neustálý příliv objednávek.
  • Neodolatelná nabídka: Vaše nabídka bude zářit a lákat nové zákazníky.
  • Optimalizace pro vyhledávače: Vaše stránky budou vidět tam, kde mají být – na první stránce vyhledávačů.
  • Oslnivý design: Design stránek bude reflektovat váš jedinečný styl a hodnoty.

🚀 Nyní je ten správný čas!

Získejte konzultaci ZDARMA a zjistěte, jak můžeme i vašemu podnikání dodat sílu online úspěchu.

Vyplňte náš rychlý formulář a my se ozveme do 24 hodin s návrhem konkrétního termínu vaší bezplatné konzultace.